Tuesday, April 21, 2009

DUNIA DAH BERUBAH...


Assalamualaikum waramatullahiwabarakatuh....Terima kassih saya ucapkan kepada yang sudi melawat blog saya yang x seberapa ni....Zaman sekarang ni, banyak sungguh barang - barang keperluan harian kita mempunyai unsur-unsur "babi @ khinzir' antara kita sedar atau x.. dan antara kita ambil tahu atau pun tidak..Disebabkan unsur - unsur tersebut yang kita guna setiap hari, maka makin bertambah gelap lah hati kita..lagi susah untuk kita untuk kita mendirikan solat, mengaji, membuat kebaikan, dan bermalas - malasan. Tidak hairan lah, saudara - saudara seislam kita di Malaysia terutamanya tidak mengamalkan Islam secara keseluruhannya dalam kehidupan..Inilah natijahnya jika kita menggunakan produk - produk yang mempunyai unsur - unsur babi dan khinzir ini....Atas kesedaran ini, saya mengajak saudara/saudari menggunakan produk- produk islam yang banyak menggunakan unsur - unsur herba..sama - sama lah kita memajukan perniagaan umat islam dan mudah - mudahan dengan menggunakan produk - produk islam ini, kita dapat memperbaiki peribadi dari dalaman.."SESUNGGUHNYA MENCARI YANG HALAL ITU ADALAH FARDHU"

































Jika ada sebarang kemusykilan, pertanyaan atau tempahan, bolehlah menghubungi saya (013-4080500).. pada bila - bila masa (24jam online)..atau email saya : tazmania_japan@yahoo.com


anda juga dipelawa untuk menyunjungi kedai online saya di http://www.emallnetwork.com/. nama pemilik kedai : june_sinosuke...Andai ada yang mempunyai produk dan ingin memasarkan produk di emallnetwork.com atau ingin menceburi bidang perniagaan secara kecil - kecilan juga boleh menghubungi saya..Semoga dengan penglibatan saudara/ saudari dalam bidang perniagaan walaupun kecil -kecilan dapat memantapkan ekonomi umat islam di Malaysia terutamanya...

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk mengunjungi blog saya :)


Wassalam...




























No comments: